ရခုိင္မ်ိဳးႏြယ္စုမ်ားဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္ေရးအသင္း(ရန္ကုန္)
▼
Thursday, March 17, 2022
အာနႏၵစျႏၵမင္းသဂၤါယနာတင္ေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာကုိ တည္းျဖတ္ၾကည့္ျခင္း
======================================
အာနႏၵစျႏၵမင္းသဂၤါယနာတင္ေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာဆုိသည္မွာ ရခုိင္ျပည္နယ္၊ ေျမာက္ဦးၿမိဳ႕ သွ်စ္ေသာင္းဘုရား (ေခၚ) ရန္ေအာင္ေဇယ်ဘုရား တက္လမ္းမုခ္၀ လက္၀ဲဘက္၊ ေက်ာက္စာရုံရွိ ေက်ာက္စာတုိင္၏ အေနာက္ဘက္ မ်က္ႏွာစာ ကုိ ေခၚဆုိျခင္းျဖစ္သည္။
ထုိေက်ာက္စာသည္ ေနာက္ဆုံးေလ႔လာေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားအရ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီး ရခုိင္ေ၀သာလီ၌ သဂၤါယနာတင္သည့္အခါ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ခဲ႔ရသည့္လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကုိ ေရးထုိးမွတ္တမ္း တင္ထားေသာ ေက်ာက္စာျဖစ္သည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္း သဂၤါယနာတင္ေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာသည္ ရခုိင္ျပည္ နယ္ရွိ ပါဠိ - သကၠတေရာ ေက်ာက္စာမ်ား ထဲတြင္ စာလုံးေရ အမ်ားဆုံးႏွင္႔ အရွည္ဆုံး၊ အၾကီးဆုံး ေက်ာက္စာတစ္ခုလည္း ျဖစ္ေပသည္။ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာတုိင္သည္ အျမင္႔မွာ “၃.၃မီတာ” ( ၉ ေပ ၇ လက္မ) ခန္႔ရွိၿပီး၊ အနံမွာ “၀.၇ မီတာ” (၂ ေပ ၄ လက္မ) မီတာခန္႔ ရွိသည္။ေက်ာက္စာ တုိင္၏ မ်က္ႏွာေလးခုအနက္ ယခုစုိက္ထူထားသည့္ အတုိင္း ဆုိလွ်င္ အေရွ႕ ဘက္၊ အေနာက္ဘက္၊ ေျမာက္ဘက္တုိ႔တြင္ စာေရးထုိးထား၏။ ေတာင္ဘက္မ်က္ႏွာ၌္ ေက်ာက္စာေရးထုိးထားျခင္း မရွိေပ။
အာနႏၵစျႏၵမင္းသဂၤါယနာတင္ေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာေခၚ အေနာက္ဘက္မ်က္ႏွာစာတြင္ ဂါထာ(၆၅)ပုဒ္၊ စာေၾကာင္းေရ (၇၃) ေၾကာင္းပါရွိသည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္းသဂၤါယနာတင္ ေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာသည္ စာတစ္ပုဒ္ေရးရာတြင္ မျဖစ္မေနပါရွိရမည္႔ ပါသင္႔ပါထုိက္ေသာ စာ၏အဂၤါရပ္မ်ားျဖစ္ေသာ နိဒါန္းပုိင္း၊ စာကုိယ္ပုိင္း၊ နိဂုံးပုိင္း တုိ႔ႏွင္႔အညီ အဆင္႔ျမင္႔ျမင္႔ ေရးထုိးထားေသာ ေက်ာက္စာတစ္ခ်ပ္ျဖစ္သည္။ ယင္းအျပင္ ဂါထာစာပုိဒ္မ်ားကုိ ဂါထာအလုိက္၊က႑အလုိက္၊ ပုဒ္ထီး(၊)၊ ပုဒ္မ(။)တုိ႔ျဖင္႔ ေသခ်ာစြာ ခြဲျခားကာ စာတစ္ပုဒ္တြင္ ပါသင္႔ပါထုိက္ေသာ အဂၤါရပ္မ်ားျဖင္႔ ျပည့္စုံစြာ ေရးထုိးထားေသာေၾကာင္႔ ကမၻာမွာ ရွာမွရွားေသာ အလြန္ဂုဏ္ယူဖြယ္ေကာင္းသည့္ ေက်ာက္စာတုိင္ျဖစ္သည္။
နိဒါန္းပုိင္းသည္ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္ စာ တြင္ (စာေၾကာင္းေရ ၁ မွ ၄၄ အထိ)ျဖစ္သည္ ။ နိဒါန္းပုိင္းစာေၾကာင္းေရ ၁-၂ တြင္ သုံးေလာကထြတ္ထား ျမတ္စြာဘုရား ကုိုိ ဦးထိပ္တင္ ပူေဇာ္ထားေသာ စကားဦးနိဒါန္းျဖင္႔ အစပ်ိဳးထားၿပီး၊ ေက်ာက္စာေၾကာင္းေရ (၃ မွ ၄၄ အထိ) ၊ ဂါထာအားျဖင္႔ (ဂါထာအမွတ္ ၃ မွ ၄၅ အထိ) တြင္ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးသည္ သူ၏ ဘုိးေလာင္းေတာ္ ေဘးေလာင္းေတာ္ ဘုရင္မင္းမ်ားသည္ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ ႏွင္႔ ျပည့္စုံေသာ မင္းမ်ားျဖစ္ၾကေၾကာင္း၊ ဘုန္းတန္ခုိး အာနေဘာ္ ႀကီးမားေၾကာင္း၊ စျႏၵဘြဲ႔ခံမင္း အားလုံးသည္ မင္းမ်ိဳးမင္းႏြယ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေျမာက္အျမင္ႀကီးေၾကာင္း၊ ရဲစြမ္းသတၱိႏွင္႔ ျပည့္စုံၿပီး၊ ရာဇပရိယာယ္ၾကြယ္၀ၾကေၾကာင္း၊ မင္းအမည္မ်ားကုိ နန္းစံႏွစ္မ်ားႏွင္႔ တကြ မင္း ဆက္သုံးဆက္၊ မင္းေပါင္း(၃၇)ပါးကုိ ဂုဏ္ေဖာ္ေရးထုိးမွတ္တမ္းတင္ထားသည္။
စာကုိယ္ပုိင္းသည္ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာေၾကာင္းေရ (၄၄ မွ ၆၂) အထိ၊ ဂါထာအားျဖင္႔ ဂါထာ ၄၅ ႏွင္႔ ၄၆ ၾကားတြင္ပါရွိေသာ စကားေျပပုိဒ္မွ ဂါထာ(၆၁)အထိ ျဖစ္သည္။
စာကုိယ္ပုိင္း၌ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးသည္ ရခုိင္ေ၀သာလီတြင္ မင္း တကာ႔မင္းတုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္ ခဲ႔ယဥ္းလွ ေသာ သဂၤါယနာတင္ျခင္း (၀ါ) သာသနာေ တာ္အဓြန္႔ရွည္တည္တံ႔ေရးအတြက္ ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ခဲ႔ သည္ကုိေရးထုိးထားေသာ အဓိကအပုိင္းျဖစ္သည္။ စာကုိယ္ပုိင္း၌ ကမၺည္းေရးထုိးရျခင္း၏ အဓိက အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ေဖာ္ျပေသာအပုိင္း ျဖစ္သည္။
စာကုိယ္ပုိင္း၌ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးသည္ သဂၤါယနာတင္ရန္အတြက္ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ခဲ႔ရသည့္ လုပ္ငန္းစဥ္ မ်ားျဖစ္ေသာ ျပည္တြင္းျပည္ပ သံဃာေတာ္မ်ား ပင္႔ဖိတ္ျခင္း၊ ၾကြေရာက္လာၾကမည့္ သံဃာေတာ္မ်ား အဆင္ေျပစြာ သီတင္းသုံးႏုိင္ေစရန္ အာနေႏၵာဒယ အမည္ရွိေသာ ေက်ာင္းေပါင္းမ်ားကုိ ၾကိဳတင္ေဆာက္လုပ္ျခင္း၊ ေနရာထုိင္းခင္းမေလာက္မငွ ျဖစ္မည္စုိးရိမ္၍ ၿမိဳ႕ေတာ္၌ ယခင္ရွိႏွင္႔ၿပီးေသာ ဘာသာေရး အေဆာက္အဦေဟာင္းမ်ားကုိ အသစ္တဖန္ျပဳျပင္ျခင္း၊ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာမွ သဂၤါယနာတင္ရန္ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သဃၤာေတာ္မ်ားအား ေၾကးသပိတ္၊သကၤန္းမ်ား လွဴဒါန္းပူေဇာ္ျခင္း၊ ထုိထုိေသာ ရဟန္း သံဃာေတာ္မ်ား သီတင္းသုံးရန္ေက်ာင္းမ်ား၌္ ကုိးကြယ္ပူေဇာ္ရန္ဟု ယူဆရေသာ ေၾကးျဖဴ၊ ေၾကး၀ါ၊ ေၾကးနီ တုိ႔ျဖင္႔ မဟာမုနိဘုရားဆင္းတု ပုံစံတူမ်ားသြန္းလုပ္ျခင္း၊ ေဗာဓိသတၱဆင္းတုမ်ား၊ သစ္သားဆင္းတုမ်ား၊ ေက်ာက္ဆင္းတုမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ထုိဆင္းတုေတာ္ မ်ားအား အျမဲပူေဇာ္ထားရန္ ေရႊၾကာပန္း ေငြၾကာပန္းမ်ားျပဳ လုပ္ျခင္းတုိ႔ကုိ ေရးထုိးမွတ္တမ္းတင္သည္။
သဂၤါယနာတင္ျခင္းသည္ ႏွစ္ကာလရွည္စြာ ေဆာင္ရြက္ရသည့္ လုပ္ငန္းျဖစ္ေသာေၾကာင္႔ ေႏြရာသီ ေသာက္ေရ သုံးေရ ျပတ္လပ္ရွား ပါးမႈမရွိေစရန္ ေရတြင္းေရကန္မ်ားႀကိဳတင္ တူးေဖာ္ျပဳလုပ္ထားျခင္းတုိ႔ကုိ ေရးထုိး မွတ္တမ္း တင္သည္။
ေစတီပုထုိးမ်ားတည္ထားျခင္း၊ ထုိေစတီပုထုိးမ်ားတြင္ ဌာပနာထည့္ သြင္းရန္ ေျမမီးဖုတ္အုတ္ျပား ဘုရားဆင္း တု ေတာ္မ်ားစြာ ျပဳလုပ္ျခင္း၊ သဂၤါယနာတင္ပြဲေတာ္သုိ႔ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္မွ ရဟန္ ရွင္လူမ်ား ႀကြေရာက္လာ ၾက မည္ျဖစ္ေသာ ေၾကာင္႔ မင္းေနျပည္ၿမိဳ႕ေတာ္အား သာယာလွပေစရန္ အထူးထူးေသာ လမ္း၊ တံတား၊ ဥ ယ်ာဥ္ပန္းျခံ တုိ႔ကုိ ျပဳလုပ္ျခင္း၊ ပိဋကတ္တိုက္မ်ား ႀကိဳတင္ေဆာက္လုပ္ထားျခင္း၊ မ်ား စေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ေရးထုိးမွတ္တမ္းတင္ထားသည္။
သဂၤါယနာတင္ၿပီးေသာအခါ၌ ေသဒဏ္အေပးခံထားထုိက္ေသာ ရာဇ၀တ္သားမ်ားအား လြတ္ၿငိမ္းခ်မ္းသာ ခြင္႔ေပးျခင္း၊ သီဟုိဠ္မွ သဂၤါ ယနာတင္ ပင္႔သံဃာေတာ္မ်ားအား ျပန္လည္ပုိ႔ေဆာင္ေတာ္မူျခင္း တို႔ကုိေရး ထုိးမွတ္တမ္းတင္သည္။
ထုိ႔အျပင္ သဂၤါယနာတင္ၿပီးေသာအခါ ေအာင္ျမင္ျခင္းအထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ နယ္တကာ ျပည္အႏံွ႔မွ ေရာက္ေန၊ ေရာက္လာၾကမည့္သူမ်ားအား ေပ်ာ္ရြင္ေစရန္ အတီးအမႈတ္ ကေခ်သည္မ်ားႏွင္႔ ကဇာတ္ရုံမ်ား တည္ေဆာက္ ျခင္း၊ ေျဖေဖ်ာ္ျခင္း တုိ႔ကုိ ေရးထုိးမွတ္တမ္းတင္ထားသည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာ နိဂုံးအပုိင္းသည္ ေက်ာက္စာေၾကာင္းေရ ( ၆၂ မွ ၇၃) အထိ) ျဖစ္ၿပီး၊ ဂါထားအားျဖင္႔ ( ၆၂- မွ ၆၅) အထိ ျဖစ္သည္။ နိဂုံးပုိင္းတြင္ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးအား ႏိုင္ငံတကာမွ သမီးကညာ လက္ေရာက္ ဆက္သပုံမ်ား၊ ႏုိင္ငံတကာမွ ခ်စ္ၾကည္ေရးမဟာမိတ္ျပဳရန္ ေ
ရာက္လာၾကပုံ၊ သမီးကညာလာဆက္သေသာတုိ္င္းျပည္၌ ေရတြင္း ေရကနု္၊ တူးေဖာ္လွဴဒါန္းျခင္း၊ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းမ်ား ေဆာက္လုပ္လွဴဒါန္းျခင္း တုိ႔ကုိေရးထုိးထားၿ႔ပီး၊ ယင္းေအာက္တြင္ ေက်ာက္စာေရးထုိးၿပီးစီး ေၾကာင္းကုိ (ၿဂီ့ကိတၱိသံပုဏၰ၀ိဇယ= မဂၤလာ က်က္သေရရွိစြာ ေပၚလြင္ထင္ရွား၍ ျပည့္စံုစြာ ၿပီးေျမာက္ ေအာင္ျမင္သည္။ ဟု ေရးထုိးထားသည္။
ယင္းၿပီးမွ ေအာက္ဆုံးစာေၾကာင္းျဖစ္ေသာ စာေၾကာင္းေရ (၇၃) တြင္ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးသည္ သဂၤါယနာတင္ျခင္းၿပီးဆုံးေသာခုုႏွစ္ (၀ါ) ေက်ာက္စာေရးထုိးသည့္ သကၠရာဇ္ကုိ “ဧကာဒဂ့ါမေဗၵ=ဧကာ+ ဒႆမ +အဗၵ= ၁၁- ခုႏွစ္” ဟူ ၍ ေရးထုိးကာ နိဂုံး အဆုံးသတ္ထားသည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာသည္ ေရးပုံေရးနည္း အလြန္အဆင္႔ျမင္႔ေသာ ေက်ာက္စာျဖစ္ေသာ္လည္း၊ ေျခာက္ျပစ္ကင္းေသာ ေက်ာက္စာတစ္တုိင္တစ္ခုေတာ႔ မဟုတ္ေခ်။ စာေရးရာ၌ သူသူငါငါ မည္မွ်ပင္ စာေရး နည္းကုိ ကၽြမ္းက်င္ၾကပါေစ စာလုံးအမွား၊သတ္ပုံအမွား၊ ၀ါက်အမွား၊ စာက်န္၊ စာပုိ၊ စာထပ္ မ်ား ရွိၾက စၿမဲပင္ျဖစ္သည္။
ထုိနည္းတူ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာတြင္လည္း ေက်ာက္စာ ေရးထုိးသူသည္ ထုိကဲ႔သုိ႔ စာက်န္၊ စာက်၊ စာပုိမ်ား ရွိခဲ႔သည္။ ဤသုိ႔ စာေရးသူေျပာလုိက္လုိ႔ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာ၏ စာပုိ၊စာက်န္မ်ားကုိ တည္းျဖတ္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ မင္းကဘာေကာင္လဲ၊ ဘာအဆင္႔လဲ၊ ဘာေရးထုံးစံ တည္းျဖတ္မွာလဲဟု ေစာဒကမတက္ပါနဲ႔႔၊ စာကုိ ဆုံးေအာင္ဖတ္ၿပီးမွ ဟုတ္မဟုတ္ကုိ ေသခ်ာ စဥ္းစားဆုံးျဖတ္ပါ။ ဟုတ္မွန္သည္ဟု ယူဆလွ်င္ Like ေပးဖုိ႔လည္း မေတာင္းဆုိပါ၊ Share လုပ္ေပးပါဟုလည္း မေျပာပါ၊ မွားသည္ဟု ထင္ျမင္ယူဆ ပါက အခ်က္အလက္ျဖင္႔ ေထာက္ျပေ၀ဖန္ေပးဖုိ႔သာ ေတာင္းဆုိပါသည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာပါ စာလုံးမ်ားကုိ တည္းျဖတ္ရာတြင္ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာပါ ေရးထုံးကုိ (စံ)ထား၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ေ၀သာလီဒဂၤါးပါ ေရးထုံးကုိ စံထား၍ေသာ္လည္းေကာင္း တည္းျဖတ္ သြားပါမည္။
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာကုိ ေရးထုိးခဲ႔သူသည္ ေက်ာက္စာေရးထုိးရာ၌ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ လုိအပ္ခ်က္မ်ား ရွိခဲ႔သည္ကုိ ထုတ္ႏႈတ္တင္ျပရလွ်င္ -
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာေၾကာင္း (၂၄)၊ ဂါထာ (၂၆) တြင္ (သပ ၱသမြတ္သရာ= ၇ ႏွစ္) ဟု ေရးထုိးပါရွိသည္။ ဤကား (ခုနစ္ ႏွစ္) ဟူေသာ စကားရပ္ ေရးထုံးအမွန္ျဖစ္သည္။ (ပုံ-၁ - က)
အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာ ေၾကာင္းေရ (၂၇)၊ ဂါထာ(၃၀)တြင္လည္း အလားတူ စကားရပ္ျဖစ္ေသာ (သပ ၱ သမြတ္သရာ= ၇ ႏွစ္) ဟူေသာ စကားရပ္ပါရွိသည္။ ထုိ စကားရပ္ကုိ ေရးရာ၌ “ သပၱ - မြတ္သရာ” ဟုေရးထုိးပါရွိသည္။ (သ) စာလုံးတစ္လုံး ေရးရန္ က်န္ေနခဲ႔သည္။ (ပုံ-၁- ခ)
အလားတူ ေရးထုံးမ်ိဳး အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာေၾကာင္းေရ (၃၅-၃၆) ၊ ဂါထာ (၃၈) တြင္ “ေပ့ါဍပ့-- ၀တ္သရမ္) = ၁၆ ႏွစ္ ဟု ေရးထုိးပါရွိသည္။ ထုိစကားရပ္တြင္ (သမ) စာလုံးႏွစ္လုံး ေရးရန္ က်န္ေနခဲ႔သည္။ (ပုံ ၁ - ဂ)
စာလုံးမ်ာသည္ ကြန္ပ်ဴတာေဖာင္႔ မရွိေသာေၾကာင္႔ ပုံမွာ ပါေသာ အကၡရာစာလုံးမ်ားကုိသာ အတည္ယူၾကပါ
ေနာက္တစ္ခါ အာနႏၵစျႏၵမင္းထံသုိ႔ သမီးကညာ လာေရာက္ဆက္သေသာ ဘုရင္မင္း၏ တုိင္းျပည္ကုိ “ၿဂ့ီတာျမပတၱန=သိရီတာျမပတၱန” ဟု အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာ ေၾကာင္းေရ(၆၅)၊ ဂါထာ(၆၂) တြင္ ေရးထုိးပါရွိသည္။ (ပုံ ၂ -က)
အာနႏၵစျႏၵမင္း၏ ဘုန္းတန္ခုိး အာႏုေဘာ္ႏွင္႔ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားေသာ ဂုဏ္သတင္းတုိ႔ေၾကာင္႔ သီရိပတၱနျပည္ရွင္မင္းသည္ မိမိရင္၌ျဖစ္ေသာ “ေဓႏၵာ” အမည္ရွိေသာ သမီးလွကုိ မ်ားစြာေသာ ဥစၥာရတနာမ်ားျဖင္႔ အာနႏၵစျႏၵမင္းထံသုိ႔ အလြန္ရုိေသေလးျမတ္စြာျဖင္႔ လာေရာက္ဆက္သသည္ ကုိ အေၾကာင္းခံ၍ အာနႏၵစျႏၵမင္းႀကီးသည္ သီရိတာျမပတၱနျပည္ရွင္မင္း၏ ပုိင္နက္နယ္ေျမအတြင္း၌ ထာ၀ရ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈျဖစ္ေစေသာ ေရကန္တစ္ကန္ ႏွင္႔ ေက်ာင္းတစ္ေဆာင္ကုိအလ်င္အျမန္ ၿပီးေျမာက္ေအာင္ ျပဳ လုပ္သည္ကုိ ဂါထာ(၆၅) တြင္ ေရးထုိးထားသည္။ ထုိဂါထာ(၆၅)တြင္ “ၿဂီ့တာျမပတၱန=သိရီတာျမပတၱန” စကားရပ္ကုိ ေရးထုိးရာတြင္ ေက်ာက္စာေရးထုိးသူသည္ (တာျမ) ဟူေသာ စာလုံးႏွစ္လုံး ေရးရန္က်န္ေနခဲ႔ သည္။ (ပုံ ၂- ခ)
( ၿဂီ့ )စာလုံး ေဖာင္႔ ေရးမရေသာေၾကာင္႔ (ပုံ ၂) တြင္ပါေသာ စာလုံးကုိသာ အတည္ယူၾကပါရန္။
ယင္းအျပင္ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာ ေၾကာင္းေရ(၂၈)၊ ဂါထာ(၃၀) တြင္ စျႏၵဘြဲ႔ခံ(၁၂)ပါးမင္း ျဖစ္ေသာ မင္းအမည္စာလုံးမ်ားကုိ ေရးထုိးရာတြင္ “ပဓိထြီစျႏၵ”= ပဓိထ၀ီစျႏၵ ဟုေရးထုိးထားသည္ကုိ ေတြ႔ရသည္။ ထုိမင္းခပ္ႏွိပ္ခဲ႔ေသာ ဒဂၤါး၌ ေရးထုိးပါရွိေသာ မင္းအမည္ စာလုံးမွာ “ပထိ၀ီစျႏၵ” သာျဖစ္၍ ၊ ေက်ာက္စာကုိ ေရးထုိးသူသည္ (ဓိ) စာလုံးတစ္လုံ အပုိေရးထုိးမိသြားၿပီး၊ “ထ” စာလုံးတြင္ ( - ိ ) လုံးတင္ ေရးရန္က်န္ေနခဲ႔သည္ကုိ ေတြ႔ျမင္ႏုိင္သည္။ ( ပုံ -၃)
စာလုံးတစ္ခ်ဳိ႕ ကြန္ပ်ဴတာေဖာင္႔ မရွိေသာေၾကာင္႔( ပုံ-၃)မွာ ပါေသာ စာလုံးကုိသာ အတည္ယူၾကပါရန္။
အထက္တြင္ ေဖာ္ျပခဲ႔သကဲ႔သုိ႔ အာနႏၵစျႏၵမင္း
ေက်ာက္စာတြင္ စာက်န္ ၊ စာမွားမ်ား ေနာက္ထပ္လည္း အနည္းငယ္ ရွိေနေသးေၾကာင္း ေရးသားတင္ျပလုိက္ရပါသည္။
ပုံမ်ားကုိ ေထာက္၍လည္း ဖတ္ႏုိင္သည္။
...
ေမာင္ျဖဴ(ႀကြီတဲကၽြန္း)
ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသား
.....
က်မ္းကုိး
၁။ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္- (၁၉၅၆)။ ျမန္မာတုိင္းရင္းေက်ာက္စာမ်ား-စတုတၳထုပ္။
၂။ ေမာင္ျဖဴ (ႀကီြတဲကၽြန္း) (၂၀၂၀)။ အာနႏၵစျႏၵမင္းေက်ာက္စာႏွင္႔ ရခုိင္ေ၀သာလီသဂၤါယနာ။ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။
No comments:
Post a Comment