ရခုိင္မ်ိဳးႏြယ္စုမ်ားဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္ေရးအသင္း(ရန္ကုန္)
ေမးရဦးမယ္ အစၥလာမ္ ဘာသာ၀င္ အေပါင္းကို
ေမးရဦးမယ္ အစၥလာမ္ ဘာသာ၀င္ အေပါင္းကို
ေမးတယ္ ဆိုတာက လည္း ဗုဒၶဘာသာဟာ ဖန္ဆင္းရွင္ ရွိတယ္ ဆိုတာ လက္မခံတဲ့ အတြက္ မွားယြင္း ေနပါတယ္လို႔ ေျပာသံေတြ ၾကားရလ႔ိုပါ
ခင္ ဗ်ားတို႔ ေျပာေျပာ ေနတဲ့ ဟို အလႅာရွင္ျမတ္ အလႅာရွင္ျမတ္ အဲ အဲဒါ ဘာလဲဗ် ပုတ္ ခတ္ခ်င္ တဲ့ သ ေဘာေတာ့မဟုတ္ဘူးေနာ္ သိခ်င္ တာပါ။
အလႅာရွင္ျမတ္က ေယာက်္ား ပံုစံလား မိန္းမ ပံုစံလား ပံုစံမရွိတာလား ဒါမွမဟုတ္
ဟိုမေရာက္ ဒီမေရာက္လား တကယ္ မရွိတာလား ယံုၾကည္မႈရဲ႕ ျပယုဂ္ တစ္ခုလား
ရွိရဲ႕သားနဲ႔ ဖံုးကြယ္ထားတာလား ဒါမွမဟုတ္ တကယ္ ရွိခဲ့တဲ့ တမာန္ေတာ္
မိုဟာမက္ ရဲ႕ လုပ္ဇတ္တစ္ခုလား က်မ္းစာထဲက ဘုရားလား. ......လား
ခင္ ဗ်ားတို႔ေတြးလု႔ိ ရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူး ဖတ္ဖူး မွတ္ဖူးတဲ့ အလႅာအရွင္ျမတ္ ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ ေတြနဲ႔ မွန္းဆၾကည့္မယ္ေနာ္
၁။ မုရ္ ရာက္ကဗ္ - ရုပ္ ျဒပ္ ကင္းမဲ့ ျခင္း ဂုဏ္ေတာ္
ရုပ္ျဒပ္ ကင္းမဲ့တယ္ ဆိုေတာ့ ရုပ္ မရွိ နာမ္ ျဒပ္ေတာ့ ရွိမွာေပါ့ အဲလို
ရုပ္ မရွိဘဲ နာမ္သာ ရွိတယ္ ဆို ကၽြန္ေ တာ္တို႔ ဗုဒၶဘာသာအယူမွာေတာ့ အရူပ
ျဗဟၼာႀကီး နဲ႔ သြားတူတယ္ဗ် နာမ္ခ်ည္းသက္သက္ နဲ႔ အလႅာ ရွင္ ျမတ္ကို
ဘယ္လိုမ်ား ဖူးေတြ႕ႏိုင္ ၾကသလဲ
၂။ ေဂ်စင္မ္ - ဥစၥာ ကင္းမဲ့ျခင္း ဂုဏ္ေတာ္
ဥစၥာကင္းမဲ့ ျခင္းဆိုေတာ့ ရွင္းေနပါၿပီ နာမ္ျဒပ္ႀကီး သက္သက္ နဲ႔ ဥစၥာကင္း
မဲ့တယ္ဆိုတာ။ ဥစၥာကင္းမဲ့ေတာ့ ဥစၥာမရွိဘူးေပါ့ ဘုရားတစ္ဆူက ဥစၥာလဲမရွိ
ရုပ္ျဒပ္လဲမရွိ နာမ္သာ ရွိတယ္ ဆိုေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္ ဘု ရားျဖစ္လာေအာင္
က်င့္ႀကံလဲ ဆိုတာ စိတ္၀င္စားစရာေပါ့ ဘယ္သူက ဘုရားလို႔ မျမင္ ရတဲ့ ဥစၥာမဲ့
နာမ္ တရားတစ္ခုကို ဘုရား အျဖစ္ ဆည္းကပ္ တာလဲ ဆိုတာလဲ ညဏ္မမွီေတာ့
မသိႏိုင္ဘူး က ေလး အေတြးနဲ႔လို ထင္ ခ်င္ လဲ ထင္ မေတြးတတ္လို႔လဲ ခင္
ဗ်ားတို႔ကို ေမးရတာပါ။
၃။ မကာန္ - ေနရာဌာနကို ကင္းမဲ့ လြန္ေျမာက္ ေသာဂုဏ္ ေတာ္ (ေနရာတိုင္း၌ ရွိေသာဂုဏ္)
ေနရာ ဌာနကို ကင္း မဲ့ လြန္ေျမာက္ ေသာ တဲ့ သြားၿပီဗ် လည္ထြက္သြားၿပီ ရုပ္ျဒပ္ ကင္းမဲ့ၿပီး ဥစၥာ ကင္း မဲ့တဲ့ အရာက ေနရာတိုင္းမွာ ရွိေနႏိုင္
တယ္ဆိုေတာ့ကာ ေနရာတိုင္းေနာ္ သူ႔ဘာသာေနတာ မဟုတ္ဘူး ေနရာ တိုင္းမွာ ရွိေနတာ ။
ဒါနဲ႔ ရွိတယ္ ဟုတိၿပီ ရွိတယ္ဆိုရင္ ရွိျခင္း ဆိုတဲ့ သေဘာက သက္ ေသျပဖို႔
လိုေနၿပီဗ် ရႈပ္သြားလား မသိဘူး ဒီလိုဗ်ာ ရွိတယ္ ဟုတ္ၿပီ ဘာရွိတာလဲ အလႅာ
ရွင္ျမတ္ ဆိုတဲ့ နာမ္ ဘုရား ရွိေန တာလား ေနရာအႏွံ႕ ျဖန္႕ၾကက္ၿပီး ထိုနာမ္
တရားက ရွိေနတာေပါ့ ဒါဆို အခု သူ႕ကို ေ၀ဖန္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့ အနားမွာလဲ
ရွိေနမွာေပါ့
၄။ မုဟ္တာဂ်္ - မွီခိုျခင္း အလ်ဥ္း ကင္းေသာဂုဏ္
အင္း ဒါကေတာ့ ရွင္းပါတယ္ နာမ္ ခ်ည္းသက္သက္ အရာက မွီခို လို႔ ဘယ္ ရပါမလဲ ေနာက္ ဘုရား ဆိုတာကလည္း အမွီအခိုနဲ႔ ဆို မဟုတ္ေသးဘူးေလ
၅။ မာရ္ အီး - ဖူးေတြ႕ႏိုင္ျခင္း ကင္းေသာ ဂုဏ္
ဖူးေတြ႕ႏိုင္ျခင္း ကင္းေသာ ဂုဏ္တဲ့ ေကာင္းလိုက္တဲ့ အေျဖေကာင္းပဲ တဲ့ အပိတ္
ပဲ အလႅာရွင္ျမတ္ ဘာ လဲ ဘယ္လိုလဲ ေမးသူေတြ အတြက္ အေျဖ ေကာင္းပဲ
ဖူးေတြ႕ႏိုင္ ျခင္းကင္းတယ္ သက္ ၀င္ယံုၾကည္ သူေတြ အတြက္ ကေတာ့ ဒီစကား
အျငင္းမပြားဘူး ဒါ ေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကာဖိရ္ ေတြဘက္က ၾကည့္ရင္ေတာ့
ဖူးေတြ႕ႏိုင္ျခင္း ကင္းတယ္ဆို ဘယ္လို ကိုးကြယ္ဆည္းကပ္ ႏိုင္ မွာလဲ
ေတာ္ေတာ္စားတယ္ေနာ္
ေျပာဦးမယ္ က ေလး အ ေတြးနဲ႔လို႔ ခင္ ဗ်ားတို႔ လူႀကီးေတြ ဒါကို ဘယ္လိုေတြးလဲ သိခ်င္ လိုပါဗ်ာ။
၆။ မဟလ္ - ေျပာင္းလဲ ျခင္း ကင္း ေသာဂုဏ္ေတာ္
ေျပာင္းလဲ ျခင္း ကင္းတယ္ ဆိုေတာ့ ေမးခြန္းထုတ္စရာက ေပၚလာ ျပန္ၿပီ
ေျပာင္းလဲျခင္းကင္းတယ္ ဆိုေ တာ့ ေျပာင္းလဲမႈမရွိေပါ့ ဟုတ္တယ္ေနာ္
ေျပာင္းလဲမႈသေဘာဆိုရင္ ေျပာင္းလဲျခင္း ရွိမရွိ ဆန္းစစ္ႏိုင္ ဖို႔ အရွိတရားက
လိုမလာျပန္ဘူးလား အလႅာရွင္ျမတ္ ရဲ႕ မူလဘူတ အရွိတရားက ဇေ၀ဇ၀ါ နဲ႔ ဆိုေတာ့ ကာ
ေျပာင္းလဲလား မ ေျပာင္းလဲလား မသဲကြဲဘူး ေျပာင္းလဲမႈမရွိဆို ဘယ္ပံုစံကေန
ဘယ္လို အရာကေ န ေျပာင္းလဲမႈ မရွိတာလဲ ။ သ႑ာန္မရွိပဲ ေျပာင္းလဲမႈ မရွိဆိုေတာ့
အင္း။
၇။ ရွရီက္ - ယွဥ္ ဘက္ မရွိ (ကိုးကြယ္ ရာတပါးထဲသာ ရွိျခင္း) ဂုဏ္ေတာ္
လူတိုင္းက ေတာ့ သူတို႔ကိုးကြယ္ ရာ က အေကာင္းဆံုး ၿပိဳင္ ဘက္ ကင္းတယ္
ယူဆၾကမွာပါပဲ။ ဒီေနရာ မွာ တပါးတည္းေသာ ကိုးကြယ္ ရာ ဆိုေတာ့ ကိုးကြယ္
ဆည္းကပ္ဖို႔ မျမင္ ႏိုင္ တဲ့ နာမ္သေဘာ တစ္ခုကို တပါးထဲဆိုတဲ့ နာမ္စား နဲ႔
သံုးႏႈန္းထားတာက စဥ္းစားစရာ ဒီလို နာမ္ သ ေဘာက ယွဥ္ဖက္ မရွိတဲ့ ကိုးကြယ္ ရာ
တစ္ခုဆို ရင္ နည္းနည္းမ်ား လြဲေန သလားလို႔
စဥ္းစားရင္း
စဥ္းစားရင္း နဲ႔ က ေလး အ ေတြးေတြပဲ ထြက္ ထြက္ လာလို႔ သက္၀င္ ယံုၾကည္သူေတြဆီ
အကူအညီ ေတာင္းတဲ့ သေဘာ ပါ။ ေက်နပ္ ေလာက္တဲ့ ယုတိၳရွိရွိ အေျဖ ေလးမ်ား
ရခဲ့ရင္ေတာ့ အစၥလာမ္ ဘာသာဟာ တမာန္ေတာ္ မိုဟာမက္ ရဲ႕ လက္ ေရးမႈ ျပဇတ္ တပုဒ္
မဟုတ္ဘူး ဆိုတာကို လက္ခံလိုက္မယ္။ လက္မခံတဲ့ သူေတြကိုလဲ ခင္
ဗ်ားတို႔ကိုယ္စား အလႅာ ဆိုတာ ဒီလို လို႔ ရွင္းျပ ေပးမယ္။ ဓမၼဓိဌာန္က်က်
ေနာ္ ခင္ ဗ်ားတို႔ဆီမွာလဲ ပညာတတ္ေတြ အမ်ားူႀကီးပါ ကၽြန္ေတာ့ အ ေမး အတြက္
အေျဖ ေတာ့ ရွိမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကာဖိရ္ ေတြ လက္ခံႏိုင္ ေလာက္တဲ့ အ ေျဖ
ေပါ့။ ႔
ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဘာသာ၀င္ ေတြက အရမ္းကာေရာ လက္မခံတတ္တဲ့ ၀ိဘဇၨ၀ါဒ သမားေတြ ျဖစ္ ေနလို႔ပါ။
ေစတနာျဖင့္
သူရိန္ေန —
No comments:
Post a Comment